lördag 6 mars 2010

Finaste kläderna!!

Tarzan, eller jag menar Fabian. Att det ska vara så svårt att lära sig att han ska heta eller att han heter Fabian....
Fabian har fått så mycket fina kläder. Han kommer att vara den mest välklädda bebis som bor i Skillingaryd!! Vi har blivit så uppvaktade av alla nära och kära, plus att storebröderna har fått massor av fina presenter!

Tack alla snälla fina!!

Tada!! Jag har lyckats att gå ner 10 kg. En mycket enkel diet som går ut på att äta så mycket onyttigt som det bara går och så sent på kvällarna, helst runt midnatt. Dricka läsk och inte röra på sig!!
Det är så mina kilo har runnit av mej, synd bara att resterande 15-20 kilona inte kommer att vara lika enkla att bli av med på mindre än 2 veckor och med den dieten;-)...
Jag känner mej extremt smal just nu, fast jag vet att jag inte är det... När jag ser mej på kort så är det inte en lika bild som jag har i huvudet... MEN, blir det nu lika fin vår som det var idag så ska jag gå många långpromenader och bara hoppas på att kilona vill rinna av. Förmodligen måste jag ta tag i en annan diet en godisläskchips dieten.... Eller, äsch det kanske går ändå att få bort fläsket;-)!

Men just idag skiter jag nog i allt vad som har dieter att göra med... Ikväll blir det filmmys med filmen luftslottet som sprängdes och tacos. PLUS en stor godis påse;-)!!!!

2 kommentarer:

  1. hej gumman!
    en aurora? vad är det för något då?
    tack för din gissning med :)
    ska ju till min BM och prata på måndag så ska se vad hon säger när jag berättar vad de sagt..
    Fabian.. vilket fint namn med!
    jättefint :)
    hur känns de att ha en liten bebis igen då?
    hoppas att ni får en bra dag!
    kramar.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!