torsdag 2 mars 2017

Sååå spännande!!

Ni minns att jag fick en överraskningsresa av min kära make och barn i födelsedagspresent!? Att jag skulle ut på äventyr den 3:e mars och att mer info skulle komma!
Idag kom den infon på sms!;-)
Alltså min man är såååååå bra och han vet ju hur mycket jag älskar överraskning! Kan vara bland det bästa som finns när man får göra något som man inte har en aning om! Älskar det, älskar att slippa ha kontroll och låta andra göra det åt en! Älskar att bli överraskad! 
Jag tror att vi ska på något spa eller liknande! Och ska vi inte det? Om vi så bara ska åka rakt ut i en koja i skogen för att mysa, ja men det är precis lika mysigt det! Nja förresten.. Hade han överraskat mej med att vi skulle ut och vandra i fjällen, ja då hade jag nog blivit en gnutta besviken.. Det är väl kanske inte på min topp 10 lista som jag jublar över... Men jag hade gjort det och man ska väl aldrig säga aldrig, det kanske är kul nu i vuxen ålder, trots att jag inte gillade det när jag var yngre....
En av mina bästa vänner Veronica fyllde år ett par dagar efter mej och fick av sin sambo Per, precis samma present som mej! Så vi 4 kommer att åka på något imorgon! Har hört att det ryktades om att vi skulle hinna med lite shopping på lördagen innan vi åker hem också!
Sååå spännande!
Jag är verkligen så glad och tacksam för Jonas! Han är så världsbäst på detta att skämma bort mej gång på gång! Jag är sämre på sånt här med överraskningar, men jag ska bättra mej, jag lovar!;-)
Alltså det är väl så himla typiskt mej och min kropp... Vad tror ni kom smygandes nu på sena eftermiddagen? Ja men så klart fru mens... Herregud hon är 3 dagar försenad, kunde hon inte väntat 2 dagar till med att komma! Ja men faktiskt... Älskar när mensen kommer som den ska en gång i månaden för då mår jag som bäst! Men när hon krånglar och spökar och drar ut på tiden och kommer så här olägligt precis när vi ska iväg, det är väl ändå himla typiskt när man ska få ha ett helt dygn ihop med sin man på tu man hand och kunna få juffsa till det lite i sänghalmen utan att en eller ett par ungar kommer och "stör";-) Jo då, fru mens kom lägligt i Thailand också.. Precis när vi klev ombord på flyget till Thailand, då sa det dripp dropp och mens kom i över en vecka. Suck.. Ja ja, det kunde ju vara värre saker som hände så jag ska väl inte hänga läpp för det;-)
Nu är mina lurviga ben ett minne blott, ja i alla fall för ett par dagar! Min väska är någorlunda packad och så även barnens som ska iväg till mormor efter skola imorgon! Nu är jag redo för en överrasknings resa!
Åh, nu är jag galet pirrig och glad! Bubbel, njuta med sin man, vara med underbara vänner på en hemlig resa! Ja men det kan ju inte bli bättre!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!