torsdag 26 februari 2015

De bultade i både hjärtat och råttan!!

Ikväll har jag haft tjejsmys med Veronica och Bea!
Vi har varit inne i stan på bio och tittat på filmen "tantsnusk"! Eller nä, jag menar förstås Fifty shade of Gray!
Åh vilken film alltså! Den bästa jag sätt på vääääldigt, vääääldigt länge! En sån där feel good film som fick både hjärtat och råttan att bulta!;) *fniss*
Har inte läst böckerna, men nu tror jag banne mej att jag måste göra det! Gud i hela himlen vilken bra film och denna sågade kritikerna... Hallå, har dom inga sköna känslor i sina kroppar eller?;)
Jag blev nästan nykär och är nästan på väg att kasta av mej kläderna nu!;) Ja det var verkligen en sån film! Nä då, så mycket snusk var det inte. Kanske 15 minuter allt som allt... Personligen hade jag nog väntat mej ännu lite mera snusk efter vad man hört av dom som läst böckerna...
Ni undrar så klart varför jag inte kastar av mej kläderna och springer rakt in i sängen och leker lite dominanta lekar i sänghalmen? Det ligger 2 st barn just där som vägrar sova... *suckar högt och djupt*
Har ni inte sett filmen, så boka bums! Den här filmen får verkligen alla att må bra och bli så där lite nykära och *harkel* kåta!;)
Jag ger filmen 5 stycken äppelblommor av 5 möjliga!
Nu väntar vi ivrigt på film nummer 2! Ja för att avslöja så lite som möjligt kan jag säga att det var ett jäkla skitslut... Filmen varade i nästan 2,30 timmar. Men jag hade lugnt kunnat sitta 3 timmar till utan problem, ja så fängslande var den!
Se så, boka nu en plats i helgen och gå och se den, lovar att ni inte kommer bli besvikna!;)

2 kommentarer:

  1. När man läst böckerna tycker man inte att slutet är konstigt alls.... Kram J

    SvaraRadera
  2. Fast "snusket" är ju mer beskrivet i detalj i böckerna, så procentuellt blir det nog mer i böckerna.Så LÄS!!! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!