söndag 24 mars 2013

Dagens...

  • LUKTAR: Svett, verkligen gubbsvett...
  • MÅSTE: Hitta motivationen till ett hälsosammare liv...
  • HAR: Fruktansvärt jobbiga barn just nu som gör allt tvärt imot vad mamma och pappa säger...
  • LÄNGTAR: Till påsk då vi ska åka till havet!
  • BORDE: Inte sitta här och klaga utan istället ge mej upp och börja trampa på CTn...
  • ÄR: Jäkligt pirrig!!
  • VILL: Känna mej så där grym och duktig som jag gjorde för ett år sedan när jag mådde så där grymt bra av både bra träning och kost...
  • HOPPAS: På att försöka få de 3 små grisarna att somna snart...
  • KÄNNER: Att Fru Bitch är på väg att invadera min kropp och hon är sannerligen INTE snäll den här gången...
  • HAR: Haft en lång och härlig helg!
  • IMORGON: Ska jag banne mej säga vad jag egentligen tycker och tänker om det kommer att behövas! Tänker inte vara tyst en minut till som jag varit förut. PUNKT!
  • PLANERAR: MYCKET!!!
  • TACKSAM: För att jag har så härliga vänner, familj och bekanta som alltid ställer upp på oss!
  • ÄR: Så fruktansvärt trött på denna kyla!
  • OGILLAR: Den svenska avundsjukan... Aj säj no more...
  • STOLT: Över att jag idag kunnat avstå från sötsaker, trots att de dansade gott kaffebröd framför min näsa!
  • KOMMER: Att ha mycket att skriva om i framtiden!
  • SKA: Fortsätta se på filmen Flighit som jag somnade ifrån igår...
  • NI: Dom bästa läsarna!
Puss och kram kexchoklad!

4 kommentarer:

  1. Men du... Vad har du nu i görningen??! Blir ju asnyfiken!!!
    Puss!
    <3

    SvaraRadera
  2. Skicka lite av fru bitch till mig! Jag hade behövt det!

    SvaraRadera
  3. Puss på dig bästa Karro!förstår att et varit en jobbig helg med blandade känslor!KÄMPA PÅ!!!!!!Sara

    SvaraRadera
  4. Älskar dessa inläggen från dig! Härliga du! Gillar minen på bilden, hahahaha!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!