torsdag 17 juni 2010

Tack Camilla!!!

Jag är så fruktansvärt otecknisk. Allt som har med data att göra får mej att gå upp i taket så fort de inte går åt det hållet jag vill... Jonas och jag blir ALLTID osams över allt som har med data att göra, för att jag ALLTID lyckats trycka på någon knapp så hela datorn går sönder....;-) Har tänkt länge och även provat att försöka göra om min bloggsida lite. Men resultatet har inte alls blivit bra... Men så helt plötsligt dyker det upp en tjej på min blogg som är så söt och hjälper mej med detta!!! Tack snälla söta Camilla för hjälpen! Gå gärna in på hennes sida HÄR!!! Hon har en jättefin blogg!!!

Jag och Jonas sitter på vår älskade altan just nu och myser med varsit glas rosé och njuter av livet!!! Livet kan inte bli bättre just nu!! ♥

3 kommentarer:

  1. Din blogg blev kanonfin Karro.
    Man ska ta tillvara alla stunder och njuta även mitt i veckan, det brukar vi oxå göra =)
    Kram Ulrika*

    SvaraRadera
  2. Va, har jag kommit rätt, var är jag ;-)?? Den blev jättefin ( fast det var din förra oxå, gillade det svarta... )!
    Visst är rosé super? En räddare för såna som mig som inte gillar tex öl, en varm sommardag. Gärna med is och en jordgubbe eller två. Något annat som är gott när det är varmt är en Dagens, vitt vin, russian och en massa is. Det är enda gången jag dricker vitt men då är det är det härligt läskande!
    Visst är det så att vissa bloggvänner känner man sig närmare än andra, man känner att man skulle kunna bli vänner i verkligheten oxå! Du är en sån bloggvän! Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Wow vad fin bloggen blev. Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!