onsdag 2 juni 2010

Ont...

Hur f*n kan en liten tå göra så in i baljan ont? Det värker i den och jag kan knappt gå på foten...:-(
Här kommer det iallafall lite bilder från dagen!

På vår morgonpromenad uppstod ett "litet" hinder som fick lova att stampas ner. En hel stor gran hade blåst över vägen och där skulle 5 stycken barnvagnar över;-) Men vi fixade det!!!

Öööö, röd? Bara förnamnet. Dessutom uppbränd bara på min högra sida... Kan säga att det svider gott nu!;-)

Skulle fixa en smidig kvällsmat. Det resulterade i att all jäkla spaghetti föll ur från skåpet... Det kom många fula ord från min mun kan jag lova;-)

Skitig och go! Lyxigt att sitta och äta ute och bara få spilla på marken. Bara att ta fram vattenslangen och skölja av plattorna! Så skulle det vara inne!!;-)

Hoppa hoppa hoppa!!! Douglas, Alfred och kusinerna Elvis och Eddie!

Mmm, glass är livet! Många glassar blir det på sommaren!!!

1 kommentar:

  1. Gud vad avis jag är på dig nu som får vara hemma i detta vädret!!!! Känner att jag behöver vara ledig nu snart, är ju lite stressad för tillfället med alla projekt både på jobbet och hemma så semestern ser jag verkligen fram emot nu!!! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!