onsdag 2 juni 2010

Härliga sol!

Ligger just nu på stadsmattan och myser med 2 av mina barn! Vi vägrar gå in. Vädret är så härligt så vi suger åt av varje stråle solen ger. Det syns och känns på min kropp oxå;). Solen är stark. Jag har smörjt mig med slf 15 och ändå är jag röd....
Barnen har sprungit i vatten spridaren hela eftermiddagen så de är som två blöt djur nu;). Vi måste nog ta oss in snart så vi kan duscha och äta innan klockan inner bli natten. Jonas är borta med jobbet så han kommer hem sent ikväll. Så då får jag ju ta allt själv ikväll så då tar det ju lite längre tid oxå. Imorgon ska barnen vara hemma för vi har bytt dag. De ska gå på fredag istället när vi ska ner till malmö på begravning.
Så imorgon ska vi inte göra något bara njuta av livet!
Har så ont i min lång tå. Ni vet den som sitter bredvid stor tån. Jag slog i den innan idag och nu börjar den bli lite blå, det sticker och bultar i den. Men om den är av så gör de väl ändå inget på sjukhuset? Bara för mig att bita ihop och kämpa mot smärtan;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!