torsdag 3 juni 2010

En mysig dag!!!

Oj vilken kanondag vi har haft!! Har varit ute precis hela dagen och då menar jag verkligen HELA dagen. Gick ut klockan 9 imorse, åt frukost i morgon solen. Sedan har de badat och lekt med vatten hela dagen lång. Vi har verkligen bara myst en hel dag och inga jobbiga måsten... En sväng i rabatten blev det, men solen gastade så att jag blev så varm så jag intog solstolen igen;-)!!
På eftermiddagen kom mina 2 finaste vänner Hanna och Veronica och deras familjer. Vi fikade och barnen lekte och åter badade. Mat blev det oxå och även den måltiden intogs ute!! Och för dom lyckliga som fick drack vin och öl!!!;-) Gud vad jag älskar sommaren!!

Nu sover grabbarna så skönt. Tror det inte det finns något bättre sömnmedel än luft, vatten och sol!!!

Nu ska jag gå och duscha, försöka bli av med all sol lotion som jag dränkt min kropp med idag. Vägrar bränna mig igen....

Sedan måste vi försöka gå och lägga oss. Vi ska gå upp klockan 6 imorgon och sedan lämna barnen klockan 7 på dagis... Ingen rolig dag att se fram imot men jag tror att det kommer bli en väldigt fin begravning!

Var rädda om er och ha en fortsatt mysig torsdags kväll!!

1 kommentar:

  1. Visst blir man lycklig av solen och sommaren,allt blir så mycket lättare, roligare! Förstår att du är lycklig över dom där halva glasen ;-), jag ska ha hela ikväll till grillad kebab, underbart!
    Hoppas ni trots allt får en fin fredag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!