lördag 26 juni 2010

Midsommar helg!!

Dagen igår var super mysig och trevlig. Vi träffades redan vid 12 tiden och dagen gick alldeles för fort, helt plötsligt var klockan efter 01 så då var det dag för oss att gå hemåt:-) Vädret var kanon med massor av sol, barnen var på glatt humör och vi åt en massa god mat!!!;-)! Tack snälla Martina och Fredrik för en trevlig dag/kväll hos er!!

Bjuder på lite bilder från gårdagen!







Douglas vaknade imorse och såg ut som han hade varit i slagsmål. Ögat hängde ner och han såg riktigt knockad ut... Förmodligen knott eller mygg som bitit honom under natten:-( På bilden har svullnaden lagt sig lite så det är på bättringsvägen!! Vi sitter just nu och myser med honom för imorgon ska vi åka ner till Mellby och lämna honom hos farmor där han och kusin Elsa ska mysa en hel vecka med henne själv!


Idag har jag och Jonas målat på huset. Nu börjar man se lite resultat, men allt tar sådan tid.... Vi skulle ju "bara" måla om det gröna och röda. Men det tar mer tid en vad jag hade kunnat tänka mej;-)


Nu ska jag lägga mej och slöa. Känner mej ganska mör i kroppen efter en hel dags klättring i stegen och upp och ner på en pall... Måste ladda batterierna för imorgon blir det en hel dag på stranden och jag ska få en liten dos av mitt älskade hav!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!