tisdag 24 juni 2014

Sista rycket...

Jag har gått in på min absoluta sista vecka på det här jobbet... Knappa 3,5 små jobbardagar kvar, sen har jag semester!
Alltså det är med väääldigt blandade känslor som jag just nu räknar ner..
Det liksom bubblar ur mej, bubblar ur mej hur oerhört skönt det ska bli med välbehövlig semester efter en mycket slitsam vinter och vår... Kroppen liksom skriker efter sömn, lata dagar, sol, häng med familjen och vännerna! Jag längtar galet mycket, men så klart känns det vääääldigt konstigt att liksom inte återvända till sitt jobb som jag vanligtvis skulle ha gjort efter en skön sommar...
Men jag är MYCKET hoppfull... Mycket! Jag tror det kommer ordna sig på jobbfronten.. Jag vet, har man sagt A så ska man oxå säga B.. Men näpp, jag suger på den karamellen lite till innan jag brister ut om ett eventuellt jobb! (Ja för ännu är något inte helt klart.. Håll både tummar och tår för mej!!)
Som sagt jag är såååå fruktansvärt sliten. Orkar inget, energilös och gråtig...
Vi, ja jag och min bästa "lillasyster" Martina har redan gråtit en skvätt över att det är min sista vecka här... De började vi göra redan förra veckan.. Kan bara tänka mej hur det kan bli de följande dagarna, sväljer redan den stora klumpen i halsen.. Bäst att bära med sig den STORA näsduken.. Ja för jag vet hur bölig och blödig jag är...
Kollegorna som jag har fått dessa år som jag har jobbat här är verkligen UNDERBARA.. Så ja så klart känns det surt att inte få träffa dom varje dag som jag har gjort dom sista åren...
Hade allt varit "normalt" så hade mitt sista rycket och nedräkningsbilderna här...
Som sagt.. De är många blandade känslor på en och samma gång inuti min kropp just nu...
Visste ni förresten att det är 6 månader kvar till julafton idag!?! ;-)

2 kommentarer:

  1. Lycka till! Det kommer säkert lösa sig galant med jobb för din del! :-) Hoppas du får en fin semester! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Tänkte faktiskt idag på att det var 6 månader kvar till Julafton,

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!