onsdag 10 juli 2013

Så mycket kärlek!!! (möhippan del 3)

Jag håller fortfarande på att smälta lördagens möhippa och ju mer jag tänker på den, ju mer fjärilar kommer det i min mage!
Den var som sagt helt jäkla magisk och så mycket kärlek, ni anar inte!
Jag är så oerhört tacksam att jag har dessa tjejer i mitt liv och dom gjorde denna dagen till en av dom bästa i mitt liv!
Dom vet ju så klart att jag gillar kläder och kläder det fick jag byta flera gånger på kvällen! Snygga paljettiga klänningar som jag var så snygg i;-)
Dessutom fick jag åka utan trosor *host* och *harkel* hela resan hem från ön. Sedan fick jag ett par STRING att ha på mej hela kvällen lång. Ett par rosa snygga i spets. Jo då till och med de visste dom att jag gillade så mycket, eller inte;-)
Vi åt och drack gott hemma hos en fin vän där vi sedan var hela kvällen och natten lååång!

 Ignorera den jag har i handen... Där spriten går in, där går vettet ut vettni...;-) Men snygg var jag!
Jag eller rättare sagt vi alla sjöng och dansade hur mycket som helst hela kvällen. Rent av galna var vi! Underbart!;-)
Jag fick ju under dagen samla ihop godiebags på byns affärer! I varje påse låg det en sak från varje tjej där dom lagt ner en sak som de kännetecknade mej! Första gången vi träffades, de bästa minnet av mej och ja massor av andra saker! Det var en blandad kompott jag fick vill jag lova!
Under 15 timmar var det såååå mycket kärlek, skratt, tårar, prat, minnen och ännu mer kärlek!
Denna dagen har jag nu stoppat långt in i hjärtat och den kommer jag att behålla där tills den dagen jag dör!
Tuuusen och åter tuuusen tack för en av de bästa dagarna i mitt liv!
Det finns många galna bilder på instagram. På #möhoppakarro6juni finns det en hel uppsjö på oss alla från dagen, det är därifrån jag snott alla bilderna ifrån, eftersom att jag själv inte hade någon telefon med mej;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!