onsdag 29 juni 2016

Midsommarpresent!

Ni vet, jag har ju typ världens bästa man! Han ger mej presenter lite då och då för att visa sin uppskattning till mej! (Ja eller så kanske det är en slags "hint" så att han ska kunna få spela mer golf? Ja jädrar... De har jag ju inte tänkt på;))
Har fått midsommarpresent under flera år nu, så varför frångå traditioner? Nä just det...;)
Köpstopp va de ju jag hade! Funkar faktiskt ganska ok för att vara mej, än så länge iallafall!;)
Han har oxå så klart köpstopp... Men när de kommer till att köpa presenter till mej, nja då behöver han ju inte ha något köpstopp... *harkel*
Har gått och suktat ett tag efter dessa snygga VIT Nikedojjorna och på midsommaraftons morgon fick jag ett paket som innehöll just dessa!
Fy farao va lycklig jag blev! Åh ja, man kan köpa mej och materiell kärlek är fan lycka de med! *fniss*
Kan liksom ha dessa skor till allt!! Hur länge de är vita? Ja de är en annan fråga?;)
Och om jag får ha dem själv? Oxå en annan fråga... Douglas delar numera samma storlek som jag har på fötterna, str 38...
Men jag har varnat honom.. Han ger fasen i dessa, ja för annars kommer de förmodligen inte vara så vita så länge till...
Jag älskar verkligen presenter och jag älskar verkligen min man!!
Om han kommer att få spela mer golf nu? Nja... Kanske, vi kanske kan diskutera det...;) Ja jag sa ju att jag kunde köpas!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!