söndag 5 juni 2016

Att vara här och nu!

Jag har massor att visa och berätta för er här på bloggen!
Men just nu är jag bara här och nu! Har ingen lust att sitta inne med datorn i knäet och ladda upp bilder hit.. Jo det går att ladda dom via telefonen, men det tar ungefär 1000 år och de tålamodet har jag inte nu;)
Idag är det söndag, men känns mer som en lördag! Underbart!
En fruktansvärd trötthet hänger över mej. Sover ofta och länge... Ändå är jag konstant trött... Försöker hitta en bra balans i allt... Svårt de där med balans...
Men som sagt, just nu är jag här och nu! Sitter i en solstol och njuter av tystnaden! Andas och försöker inte att tänka på så mycke, vilket är lättare sagt än gjort..
Som sagt, mycket har jag som jag borde berätta om här. Men de tar vi sen! Nu njuter vi av de härliga vädret som just nu råder! Vem vet? Kanske är det här den sommaren vi får? Ja då är det bäst att passa på att vara ute och njuta!;) 
En studsmatta och en vattenslang! Sen är lyckan fixad för en liten 6-åring! Allt blir så mycket enklare med detta väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!