tisdag 17 december 2013

4 dagar kvar!



4 dagar kvar att jobba innan jag tar välbehövligt "lov" från jobbet! Ska bli galet skönt att få bara vara, ingen klocka som ringer och väcker en på morgonen, inga måste, äta, njuta, bara vara. Som jag längtar!
En vecka kvar till julafton och julkänslorna lyser med sin frånvaro.. Och allt detta pga av de tragiska gråa vädret utanför fönstret. Gröna gräsmattor och 7 plusgrader, nä fy så fel. Jag vill ha en vit jul ju!
Vi sover fortfarande med sovrumsfönstret öppet, galet knäppt med tanke på att det är den 17:e december... Ja jag har en väldigt varm man som hemskt gärna vill sova i bara några plusgrader. Och jag är ju den snällaste frun som då klär på mej strumpor och massor av täcken och låter honom ha fönstret öppet;-)! Visst är jag snäll? Så då borde jag ju få extra många julklappar ju?! *hehe*

1 kommentar:

  1. Samma väder här, sååå tråkigt!! Vi åker till Dalarna på måndag, hoppas på lite mer snö där. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!