torsdag 14 maj 2015

Tävling!


Mors dag närmar sig med stormsteg och nu har just DU chansen att vinna ett personligt underbart namnarmband från by airaM som du kan ge till dej själv, din mamma, fru, ex, svärmor, mormor, farmor eller varför inte din bästa vän?!
Det finns massor av härliga färger bland pärlorna att välja och vraka på och du vinner ett valfritt armband med en valfri ring, med valfritt antal namnband!

För att delta ska du:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg, ange ditt namn (och e-postadress om du vill) och hur många lotter du deltar med.
2. För 2 lotter: Gilla By airaM på facebook
3. För 3 lotter: Gilla Äppelblomman på facebook.
4. För 4 lotter:  Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter, instagram eller om ni har en egen blogg kan du kopiera denna tävlingsbannern till din blogg.
5: För ännu en extralott: Följ By airaM på instagram @byairam
LYCKA TILL!
 
Tävlingen avslutas torsdagen den 21/5 och presenteras dagen efter!

15 kommentarer:

  1. är med och tävlar med 3 lotter! :)
    fam.a.svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Emma Söderman14 maj 2015 kl. 13:28

    Är med och tävlar med 3 lotter och hoppas på vinst :-D

    SvaraRadera
  3. Jag tävlar med alla lotter!!!

    SvaraRadera
  4. Jag är med och tävlar med alla lotter!

    //Therese

    SvaraRadera
  5. Tävlar med 5 lotter. Bara att hålla tummarna. / Mobergslena

    SvaraRadera
  6. Snyggt och personligt armband, så jag hoppas på vinst och håller både tummar och tår! Deltar med 4 lotter och den där extralotten!

    //Carina Arvidsson

    SvaraRadera
  7. 3 lotter för mej!!!

    //Anna Irenklint

    SvaraRadera
  8. Ja tävlar gärna och håller tummarna har tipsat vidare på min blogg och sedan håller jag hårt om tre lotter,till min blogginlägget finner du här.

    http://mammatillhampus.blogspot.se/2015/05/tavlar-hos-appleblomman.html

    kram <3

    SvaraRadera
  9. hej. vilka snygga armband! Jag har inte fb eller insta, så jag tävlar med en lott, och håller tummen! poppenmalin@hotmail.com Med vänlig hälsning, Malin Skoglund

    SvaraRadera
  10. 4 lotter skrapade jag ihop./Mamsen

    SvaraRadera
  11. Så fint armband, är gärna med och tävlar, 4 lotter :)
    (på instagram heter jag pia72johansson har även gillat på FB)
    Håller alla tummar :)
    pia.johansson72@gmail.com
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Tävlar med tre lotter och hoppas på vinst!! frida_fridolf@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Fyra lotter till mej!!

    //Emelie Wremp

    SvaraRadera
  14. Jag vill tävla med 4 lotter!

    Kram Johanna Holm

    SvaraRadera
  15. Jag vill tävla med 5 lotter.. MItt namn är Linda

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!