söndag 24 maj 2015

Premiär!

Söndag igen.... Vart tog den här helgen vägen? Och vart har jag tagit vägen? Och vart är vinnaren av armbandet? 
Bara lugn! Jag är tillbaka, det är bara söndag idag och en hel dags ledigt! Vinnaren kommer att presenteras inom kort!;)
Idag sitter jag i min solstol och dagen till ära har jag shorts på mej, faktiskt premiär för i år! Plötsligt händer det... Väldigt sent skulle jag nog konstatera... Förra året vid denna tidpunkt hade vi nästan sommarvärme om jag inte minns fel..?Men nu verkar det som om värmen och solen äntligen börjar komma till oss! Inte en dag försent om ni frågar mej!
Vad jag gjort i helgen? De kommer i ett senare inlägg!;) Nu ska jag lägga ner huvudet mot stolen, njuta av tystnaden, höra fåglarna kvittra, se på när tvätten fladdrar sig torr på torkvindan, känna de olika underbara dofterna som hela naturen ger, medans solens underbara strålar sugs in i min blekfeta hud! Ibland är livet skönt, idag är en sådan dag och jag njuter hela tiden!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!