tisdag 11 oktober 2011

Vill ni veta hur man stoppade spagettin i korven?;-)

Ni undrar hur jag gjorde mina fyllda korvar med spagettin? Jo först skar jag korven i små bitar. Sedan stack jag in de hårda spagettina (självklart okokta annars hade jag fått det svettigt värre. Då hade jag förmodligen inte varit klar ännu;-))) in i den mjuka korven och sedan kokade jag allt i ett nafs!
Ojsan de där lät lite snuskigt, ja det beror i och för sig på hur man tänker oxå. Men jag fick visst till det till något snuskigt;-) *fnissar högt*
Jo det stämmer bra det att detta "korvrecept" cirkulerat på både fejjan och bloggar. Men jag har faktiskt ätit detta när jag var liten hos en kompis. Jo då så moderna var vi på 80 talet;-)

2 kommentarer:

  1. Så schnnygggga! ;-)
    Måste testas här hemma haha

    Sov gott fina du
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, tack att inte bara jag läser fram det till snusk! :)
    Godnatt.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!