söndag 23 oktober 2011

Snippbågarna...

Alfred sprang runt och hoppade i köket och jag frågade om han dansade? -Nej mamma så här gör snippbågarna!
Jag tittade undrande på honom och frågade: Vad i hela världens snippbågar är för något? -Men mamma det är ju dom som bor brevid oss här i husen! Men vad menar du med det frågade jag honom då? -Ja men snippbågarna är ju våra grannar och dom hoppar så här!
Okej? ;-) Vart får han allt i från den lilla gossen? Ett nytt ord har jag iallafall fått lära mej och som kanske kommer till användning en vacker dag! *fniss*
(Han hoppade så mycket så det var inte de lättaste att få honom med på bild, därav den suddiga bilderna;-))

1 kommentar:

  1. När jag först såg rubriken undrade jag vad detta skulle handla om. *fniss*
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!