tisdag 25 oktober 2011

Nästan som hund och katt...

Förmodligen har Fabian lessnat helt på att gå hemma med mej på dagarna. För tillfället är vi som hund och katt... Vi liksom är sura och fräser om vartannat;-) Jag kan absolut förstå honom att han tycker det är skittråkigt med mej här på dagarna... *fniss*
Han har ett humör utan dess like, *harkel* men vem har liksom inte det;-) Jag kan iallfall behärska mitt (ibland). Men lillkillen har liksom inte riktigt hajjat de där med behärskning;-)
Nu drar vi iallafall iväg till öppna förskolan där han får busa av av sig lite och jag får snacka av mej;-) Just nu är det verkligen vad vi behöver, komma hemifrån lite och inte bara gå här hemma och nöta på varandra...
Men jag njuter iallfall av att få kunnna vara hemma så här! Denna tiden kommer jag aldrig mer att få igen. Och hur många har den braiga förutsättningen som mej att kunna vara hemma med sina 3 barn så här länge? Nej så jag njuter för fullt, även om kanske inte Fabian gör det;-)

2 kommentarer:

  1. Det är bra med lite miljöombyte för både mamman och lilleman ;) Klart man kan gå varandra på nerverna när man är hemma med varandra dag ut och dag in. Det händer titt som tätt här när vi är hemma mycket i längre perioder.

    SV: Visst var jackan fin? Hoppas nu bara den passar också. Annars är det hårdbantning som gäller ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vem av er skäller då?
    Ni kan ju inte fräsa båda två, då är ni ju som "katt och katt".

    (Ja, förlåt. Den var dålig). Ha en bra dag på förskolan! :-)
    Kram V

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!