torsdag 20 oktober 2011

Bajs, bajs och åter bajs...

Alfred har kommit i den obligatoriska "kiss och bajs åldern"! För varje mening hans mun säger så är ordet bajs med och varje gång han säger ordet bajs så håller han på att skratta ihjäl sig;-) Hur kan detta med bajs vara så roligt? *fniss*
Så igår hittade grabbarna en skämt bajskorv i en av leklådorna och gissa om den vart uppskattad av honom? Åh ja!!;-)
Så nu kommer han ungefär en gång i timmen och säger: -Maaaammma, jag har bajsat ner mej och så har han stoppat fejk bajskorven innan för byxorna och så skrattar han så han kiknar;-)!
Jag har inte alls något minne av att Douglas var i en sån här extrem bajs och kissålder? Men alla vi är olika och tur är väl det!!;-)
Så vill ni snacka "skit" så är det bara att komma på besök hit;-) Jag lovar att ni kommer att få höra allt om bajskorvar, fisar och kiss;-)! *asg*

6 kommentarer:

  1. Hahahaha! goa unge - vi avlutar varje kväll med knäppta händer, strax efter den riktiga aftonbönen med " bajs bajs bajs bajs bajs och kiss och bajs". Väldigt nöjd Meja efter det där:) / Maria

    SvaraRadera
  2. Vi har det likadant här, det är bajs hit å kiss dit... Att det kan va så himla kul?! :)

    SvaraRadera
  3. Samma har det varit här fast inte bara den minsta, utan de flesta i famlijen tycker det är kul, helst höga fisar ;). (Alla utom jag då :) )

    SvaraRadera
  4. Haha, jodå - det där roar mina än idag ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej om du vill se en annan jäkla bra dansk serie så kolla på måndagar kl 2100. Den heter den som dräper och visas på tv 4 jag följer bägge.

    SvaraRadera
  6. Förstår att det är roligt när man är 3 år... jag ät ju betydligt äldre men skrattade gott åt buskillens upptåg.
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!