fredag 21 oktober 2011

Gult är INTE fult...

Jag älskar verkligen höstens färger! Speciellt den här senapsgula färgen! Den är helt klart JAG;-)! Så gult är verkligen inte ful..;-)
Blev lite full i skratt när jag kom på att hela min outfit idag från topp till tå kom från PEOPLE;-) Och nej jag är inte sponsrat därifrån (tyvärr) Men jag älskar ändå att shoppa där! *fnissar lite nervöst*
Har en påse i hallen som hänger efter förra veckans besök där... Bland annat ligger det en tröja där i som jag inte vet om jag ska ha? Om jag gillar den inte, de kan jag inte bestämma mej för... Den har en skön varm hallonfärg, men kan ändå inte bestämma mej... Mmm vi får väl se...;-)
Förresten så måste jag påminna er om att vara med i TÄVLINGEN HÄR på bloggen med vinster från People! Deltar ni inte i tävlingar, så kan ni ju inte heller säga att ni aldrig vinner;-) Så klicka in er HÄR och delta!

8 kommentarer:

  1. Så SNYGG!!
    Och din viktminskning syns verkligen. Hela du lyser och din hur har fått en annan lyster. Piggare och fräschare!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såååå snyggt(både du å kläderna!)! :D Hela outfiten är precis min stil också! :)
    Ha det så bra på jobbet! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med. Du passar riktigt, riktigt bra i gult! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag klarar inte av att ha gult på mig, men du passar ju jättebra i det.:)

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt :-) Du? Jag skulle vilja maila dig men hittar inte din mailadress! Du kan väl maila mig på mallatarot@live.se
    Det är angående din kommentar hos mig :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Gult är verkligen inte fult, i lööööv it:))

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Du har alltid så snygga kläder :)

    SvaraRadera
  8. Riktigt najs, önskar att jag me kunde ha såna kläder på mig men jag har för tjocka ben (o otränade) så leggings är helt uteslutet. Men tröjan o linnet funkar kanske lika bra med jeans, får nog fundera på att fara dit!
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!