fredag 14 oktober 2011

När bägaren liksom rinner över...

Fabian är sååå fruktansvärt klåddig just nu... Han har 3 meter långa armar och han är där han absolut inte ska vara...
Jag vet inte hur många gånger på en dag som jag säger till honom och ja till slut så hjälper väl kanske inte det heller...?
Igår var han jobbigare än jobbigast. Då var han verkligen i ALLT... Men igår fick han verkligen min bägare att rinna över... Jag var så nöjd med mej själv att jag hade städat klart och stod i tvättstugan och hängde tvätt när Alfred kommer inskuttandes och säger att Lubben rivit ut kryddor... När jag närmar mej köket nås min näsa av kaneldoft... Då hade ungtrollet slängt ut en hel påse kanel på mitt nystädade golv... *suckar högt* Då var det bara att ta fram dammsugaren igen.. Dessutom hade han gått i det och var hur lycklig som helst;-)
Jo då så nog vet han hur han ska få fram mor sins humör... Den där bägaren rann verkligen över då och det är just nu som den slutat att rinna;-)
Och ja här står han, sabotören Sören... Mycket lycklig över sitt mästerverk på golvet;-)

3 kommentarer:

  1. Inte bara mina barn som lyckas hälla ut saker på golvet ser jag ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. TUR att kärleken till såna där sabotörer är sååååå stor;)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Torrvaror går ändå an (även om jag förstår din frustration till fullo!)
    Värre när de spiller ut mjölk eller annat. Hur kan 1 dl bli så j****a mycket när det ligger på golvet undrar jag?? :-P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!