onsdag 12 oktober 2011

180 cm lång!

Har precis varit i Douglas skola och varit med honom till skolsköterskan! Han gick igenom helt prickfritt och är en pigg och glad 6 åring! Vilket jag redan visste i och för sig;-)
Hans syn var superduper och han såg som en hök. Vilken tur att han inte lyckats ärva min dåliga syn, annars finns det ju en stor risk till det...
Han är lång min kille, 126 cm mätte stickan och vågen visade 29,9 kg!
Jag fick se hans kurva och så jämförde vi våran längd (min och Jonas) och han ser ut att komma bli en lång och ståtlig kille, minst 180 cm lång;-)!
Så förmodligen kommer alla grabbar att växa om mej inom loppet av 10 år och jag kommer att framstå som familjen pygme här hemma;-)

5 kommentarer:

  1. Det är bra! Grabbar ska vara långa. Minst 180. Min kille är 183...
    Kul med WF!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade just hit via Killmammans blogg.
    Min store kille var 129cm när han var hos skolsyster första gången. Och följer han den där kurvan skulle han bli närmare 2 meter!! Huh! Undrar när han växer om mig?! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med tidigare talare - killar ska vara långa. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbar bild på super fin kille!

    SvaraRadera
  5. Mina LILLA 6 årings tös, 109 cm, 20 kg :-)
    För att tala om att jämför barn... hahahahahaha!
    Tur att dom är olika....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!