lördag 8 oktober 2011

Jag borde sova nu...

...men kan inte...
Om bara 4 timmar ringer klockan och då ska jag hoppa upp så där checkt ur sängen, springa in i duschen och packa allas kläder... Nja nu ljög jag lite. Nej inte om duschningen och packningen. Men att jag skulle hoppa upp ur sängen så där checkt när klockan ringer... Nej det har nog aldrig i mitt liv hänt att jag hoppat upp ur någon sängen tidigt på morgonen;-)
Fullmånen är grotesk utanför fönstret. Har nog aldrig i hela mitt liv någonsin sett en sån STOR rund fullmåne förr... Undra vad som gör att den är så stor just inatt? Nej jag ska inte sitta här och undra något sånt dum. Nej istället ska jag försöka göra dessa herrar sällskap i sängen. Men jag inser nu att det inte är någon idé att ens att försöka lägga sig bredvid dom;-) De tar ju för sjutton upp hela sängen... *fniss*

2 kommentarer:

  1. Haha det är nog så hos dom flesta. Jag kan iaf garantera att jag INTE hoppar upp ur sängen på morgnarna. :)
    Hoppas att du inte är alltför trött idag och att du får en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Va? Det var ju inte fullmåne igår? Den var ju typ bara halvvägs mellan halv och full! Eller vad befinner du dig egentligen? Hi hi! ;-)

    Hoppas ni får en bra resa!
    Kram V

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!