tisdag 4 oktober 2011

Pojkar kan visst ha klackskor!

Vi har varit och busat av hos kompisar på eftermiddagen! Grabbarna fick låna Hildas fina klackskor och gissa om de sken upp som 2 små solar när de fick på sig dom;-)?
Ja det är väl klart att pojkar oxå kan ha klackskor på sig;-)
Jag skrattade gott åt dem när de gick där och balanserade på dem. Fabian han gick som om han var bambi på hal is! *fniss* Men lika lycklig var han för det!
Tror banne mej att jag ska köpa några klackskor till dem i julklapp... Ja bara för att de är killar så kan väl dom oxå få ha lite roligt och få känna sig fin och söt?!;-)
(Ja även om pappan i huset inte kommer att gilla att jag köper sånt, så gör jag ändå som jag vill... *he*he*;-))

2 kommentarer:

  1. Klart de kan ha klackskor! De vill ju också klä ut sig :-)

    SvaraRadera
  2. Just! Dom vill också klä ut sej, vara fina och söta! Så köp du! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!