lördag 8 maj 2010

Varför?

Ibland är livet väldigt orättvist. Inom loppet av 2 månader har ännu en "ingift" morbror till Jonas gått bort. Han somnade in igår och även han var mycket ung. Hade inte ens gått i pension och livets glada dagar skulle just börja för han och hans fru. Vad är det för fel på han däruppe? Varför gör han så här?
Min fina svärmor var så ledsen och frågade vad de gjort för ont som alla (4 st systrar) mist sina män. Även deras föräldrar gick bort när hon var mycket ung.... Livet är orättvis mot vissa och jag kommer ALDRIG att förstå detta med döden...
VARFÖR är gud så orättvis??????

Jag hoppas han nu har det bra i himlen och all smärta nu är borta. Han sitter förmodligen där med min svärfar och pratar sport på ett moln och tittar ner på oss!!

Vila i frid! ♥

2 kommentarer:

  1. ja ibland undrar man vad det är frågan om.. folk dör alldeles för unga..

    SvaraRadera
  2. Ja livet är inte rättvist, min pappa var ju bara 53 när han dog och Frank var ju inte heller så gammal.

    Man får sig en tankeställare iaf, ska vara glad över och ta vara på livet vi har.

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!