söndag 16 maj 2010

Mode...?!

Just nu känner jag hur lost jag är i mode världen.... Jag vet knappt vad som är modernt eller inte. Jag går omkring i hemska omoderna kläder som helst är antingen ur tvättade, för små eller för stora... Jag lägger pengar bara på barnens kläder just nu och då blir det inte så mycket över till mej... Känner att jag är i akut nöd efter en helt ny garderob, i viss del iallafall tills jag gått ner mina gravidkilo plus lite till... Önskar mej en personlig shoppare som kan följa med och säga vad jag passar i och inte, vilket som håller sig i längden och som är modernt!! Jag som alltid har älskat skor, köper knappt det heller längre. Jag går i mina converse och drar, både till fest och vardag. Känner att jag inte alls har någon stil. Bara för att jag råkat gått och fyllt 30 år och dessutom blivit 3 barnsmamma så ska ju inte det betyda att man går ner sig och ser ut som en trött sliten morsa från landet;-)!
Är det någon därute som kan ge en hjälpande hand till mej att hitta min stil? Och då ev MYCKET pengar så att jag kan få en helt ny garderob!?;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!