måndag 31 maj 2010

Shopping igen.....

Det är inte alltid en fördel att gå hemma så här om dagarna. Man går här hemma och ser allt som man vill göra om och överallt där det måste städas. Är nyss hemkommen från en liten shopping runda. Idag blev det tyg till Fabians blivande rum. Det blev även lite småsaker till rummet, och ett tyg som jag ska sätta som fond vägg på övervåningen. Det går i rosa färg med stora blommor på! Jonas blev ju inte jätte glad när jag ville ha min rosa färg som fond vägg. Så då får det bli tyg i stället!;) Bytte även storlek på jackan jag fick igår. Min bröst passade inte riktigt i den;). Men jag behöll den röda färgen! Det blev visst även nerslängt en tunika i påsen....
Så ni förstår att gå hemma så här som jag gör och har gjort i över 2 är är inte alls bra för min plånbok;). Nu ska jag sätta mig och börja sy om nu barnen vill och är sammarbetsviliga;)! Resultatet får ni se sen! Kanske ikväll;)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!