måndag 17 maj 2010

En underbar natt!

Vilken underbar natt! Fabian har sovit hela natten. Och då menar jag verkligen hela natten. Han fick mat vid 23 igår, han somnade då och har sovit i sin säng hela natten till klockan 8.30 idag! Alfred vaknade dock halv sju men har sovit i sitt nya rum hela natten själv! Douglas har fått sig en skönhets sömn. Han har sovit ett 12 timmars pass så han är pigg o glad idag! Det är många veckor sedan jag fått sova en hel natt! Jag hoppas verkligen att deras nya sömn rutin är här för att stanna för alltid! Nu ska vi ladda inför shoppingen med en liten vila, iallafall för Alfred o Fabian!;)

2 kommentarer:

  1. Åh va skönt för er att få sova ordentligt! Minns den tiden så väl! Nu kan ju våra stora barn sova ett dygn i sträck om dom får!!!!! ;)
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Katarina (Tina)17 maj 2010 kl. 22:09

    Har det hållt i dig??? Kan du isf kopiera receptet och skicka till mig. Theo sover om jag har tur mellan 20-02 och sedan 02-06, om han får en liten slurk mamma-mjölk. :)
    Kram, kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!