måndag 10 maj 2010

Beauteiful Blogger!


Jag blev så glad när jag hade fått en kommentar av fina Malin http://www.cannolisblogg.se/ att jag hade något att hämta hos henne!! Jag hade nämligen fått denna fina utmärkelsen!!!

Nu ska jag skriva 7 saker om mig själv och sen skicka awarden vidare till 7 bloggar som jag tycker om. Det blir svårt för mig för det finns fler än 7 bloggar som jag tycker om så om ni inte fick någon av mig så betyder det absolut inte att jag inte tycker om er! Man måste inte skicka nomineringen vidare om man inte vill, men det vore självklart mycket roligt att få veta 7 saker om er, minst !


Så här kommer 7 saker om mej:
  1. Jag har väldigt hög smärttröskel, både på gott och ont...
  2. Jag är skitkass på engelska och är rädd att barnen en gång kommer att kunna bättre engelska än mej när de kommer att gå i 4:e klass...
  3. Rödvinsälskare! Det finns inget bättre än att sitta och dricka ett gott glas rött i underbart sällskap!!
  4. Älskar källardofter. Tänk om man fick/kunna ta sig en tugga från en källarstenvägg!!
  5. Var väldigt vild som lite. Det kan man ju inte fatta idag så lugn och fin som jag är nu...
  6. Har extrem hårväxt. Både på huvudet och kroppen....
  7. Älskar att köra fort i bilen, helst sladda lite. Men på de vägar som tillåter det förstås!
  8. Och en åttonde punkt får det allt bli: ÄLSKAR MINA 4 GRABBAR MEST I HELA VÄRLDEN!!!!!

Och dom jag nominerar är:

Li

Jejja

Linda

Linneá

Hanna

Evelina

Åsa

4 kommentarer:

  1. Rödvinsälskare,å vad härligt en "syster" ;-)! Hoppas du får en härlig tisdag, kram Malin

    SvaraRadera
  2. ååå vad gullig du är! ska dela ut mina awards ikväll. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!