torsdag 6 maj 2010

Svart och vitt!!

Dagen har bestått av operation städning av vår altan! Med lite paus med fika med fina Emma och söta Alwin!! Skönt med en paus och lite prat!!

Sedan var det bara att kavla upp ärmarna igen och ta tag med städningen, Jag har skurat, tvättat, dammat och pysslat....!!
Lampan som jag köpte i helgen på kupan fick en annan plats än vad jag hade tänkt mej. Från att ha varit en bordslampa gjorde jag om den till en hänglampa! (Hänger i hörnet vid soffan!)
Barnmöblerna passade in som handen i handsken och de kommer att användas mycket i sommar!

2 st ramar som gått sönder fick ett nytt liv med lite rest tyger från köksgardinerna.
Märks det att jag älskar färgerna svart och vitt;-)! På vår altan kommer vi att spendera många timmar i sommar!!

5 kommentarer:

  1. Fy vilken ångest du ger mig!! Vilken underbar altan ni har,ser ut på vår sorgliga...men jag skyller på att vi flyttade hit i juli förra året och potensial har den, så kanske i sommar, eller senast nästa ;-)!
    Trevlig helg! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åååå va fint ni har det!

    SvaraRadera
  3. så mysigt med uterum, jag vill oxå ha ett.. du har verkligen gjort fint!

    SvaraRadera
  4. Å vad fint du har gjort, barnmöblerna blev superfina!
    Ida

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!