söndag 25 april 2010

SM GULD!!!

En sovmorgon som heter duga har jag fått idag!! Vaknade klockan 10:30 (Ja, inte Alfred förstås han var uppe och studsade vid 7:15, trotts en väldigt sen kväll... Vad går han på???)!! Inte så konstigt med tanke på att jag inte somnade förrens vid 02:30 inatt...
Igår var det en effektiv dag. Först var jag och storhandlade sedan var jag och barnen och tittade på kusin Elsa som hade sin dansuppvisning! Sedan var det dax för HV 71 att ta hem SM guldet! Inte för jag är någon jätte entusiast av hockeyn men det var roligt att se igår iallafall!! Vi hade finbesök av goda vänner så vi grillade igår kväll och de andra drack gott;-)! Själv fick jag agera chaufför så att de kunde ta sig hem. Ingen vill ju gå i denna kyla som var. -3 inatt. Brr, kallt som fasen:-(

Idag blir det en kalas dag. Douglas ska på 2 barnkalas efter varann idag med start klockan 13 och slut klockan 16:30. Så blir inte han kalas sjuk och spyr ikväll så är det nog ett under;-)

Resten av familjen ska på kalas hos min svägerska som fyllt år. Så förmodligen blir det ännu en onyttig dag.... Helgen har väl inte varit den nyttigaste, men ibland så får man ha sådana helger!!

Nähä dax att kanske gå och klä på sig när klockan är över 11:30. Det hör liksom inte till vanligheterna längre att man knappt har vaknat vid den här tiden....

1 kommentar:

  1. Skönt med sovmorron!!! Det unnar jag dej verkligen, småbarnsförälder som du är!!! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!