måndag 19 april 2010

Drömma kan man ju alltid....

Jag vill oxå vara en svensk Hollywood fru.

För:
  • att ha problem att inte veta vart man ska ställa sin nygjorda godiskål pga att det måste matchas in i övriga hemmet....
  • att få ha en perfekt frisyr varje dag.....
  • att shoppa hur mycket man bara orkar och ändå ha MASSOR av pengar kvar.....
  • att bo i ett hus för 900 miljoner kr.....
  • att åka i stora flådiga bilar.....
  • att inte behöva städa och tvätta för det tar någon annan hand om... För hollywood fruarna vet inte ens hur en dammsugare funkar....
  • att ha en perfekt kropp, för de har de alla. Förmodligen pga av operationer... Men ändå det skiter jag faktiskt i;-)...
  • att jobba bara för skojs skull och inte för pengarnas skull...

Fy fan va jag är avis på dem just idag... Bäst att gå och säga till sambon att börja jobba sig uppåt så att jag en dag kan få bli en SVENSK hemma fru och få all denna lyx;-)

2 kommentarer:

  1. Ja, visst vore det underbart! Drömma bör man... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jaa det hade varit helt underbart och få leva lyx liv.. Jag ska försöka och hitta mig en rik kille och gifta mig med;) haha.. Försöka går ju!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!