onsdag 14 april 2010

Morot!!

När jag är sugen på något gott som mest eller tappat motivationen tänker jag på min Odd Molly kofta som jag ska köpa när jag nåt mitt mål! Jag tror att de kan vara ganska viktigt för mej att ha en morot som jag kan längta till. Så de stå fortare jag går ner de stå fortare sitter den fina Odd Molly koftan på min kropp. Enkel matte matik helt enkelt.;-)!!

Lovar kanske för mycket om min viktnedgång här på min blogg. Men även det tror jag är ganska bra. Jag behöver ha lite press på mej själv och även peppning och stöttning.

Vi får väl se om de tar 1 eller 3 år innan koftan sitter där den ska. Men de får ta den tid de tar och huvudsaken är ju att jag mår bra!!;-)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är Lissperos.. ha ha, prova! Annars så ska jag försöka lista ut det :) Kan inte prova just nu då jag laddar för fulla muggar, men prova det!

    Bra att ha en morot sådär, om det kan få en att försöka nå sina mål iaf..
    Och ta goooood tid på dig! Det är bäst, för då håller det längst!!

    Stora kramar!!!

    SvaraRadera
  2. de ska vara med litet L oxå.. men de funka :) kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!