tisdag 10 juni 2014

Vabelivab...

Vi ligger här i sängen och utanför steker solen... Jag har varit en sväng och jobbat, men bytte nyss av Jonas. Nu är det min tur att vara hemma och vabba lite, likaså igår..
Idag är äntligen Alfred feberfri och jag hoppas den inte kommer tillbaka och att den inte smittar ner resen av familjen.
Jobbigt med feber i den här hettan, ja det är i och för sig jobbigt annars oxå. Men när det är så varmt som det just nu är så det absolut ingen höjdare...
De märks på de små liven när de börjar kvickna till.. Ja då börjar dom där små tjuvnypen på varandra och det är sååå svårt att bara vara stilla...
Jag är lite av en fredsmäklare idag mellan dessa små gossar, jösses de kan verkligen reta gallfebern på både mej och sig själva... Tålamod va de ja, undra vad det är för något? Känns som om jag inte riktigt blev berikad med det just idag.. Tänk va allt skulle vara lättare om man kunde köpa tålamod på burk, de skulle rädda många situationer här hemma när den där berömda bägaren rinner över gång på gång... *harkel*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!