fredag 27 juni 2014

Sista timmarna...

Bytte av vabbande med Jonas idag för att göra min allra sista timmar här på jobbet...
Jag känner mej helt uttömd på energi, min lilla Alfred.. Han låg och sov mestadels hela dagen igår och har gråtit medans han sovit hela inatt... Så synd om honom...
Varför jag går och jobbar idag? Jag vill ju så klart säga hej då till mina kollegor, säga hej då till detta ställe som jag tillbringat sååååå många timmar på, så mycket skratt, så mycket flams och så mycket lärdom som jag har fått!
Idag knyter jag ihop säcken och om några timmar vinkar jag hej då till allt detta... Med både glädje och sorg...
Jag ska sedan ha fleeeera veckors underbar och välförtjänad semester och sen, ja sen efter semestern ja då får vi se vad som ska hända!!;-)
Jag packar ihop mina saker här i en liten kartong, tömmer min dator på alla mail och ringer dom sista och säger hej då... Ja det känns i hjärtat... Men ändå är jag ofantligt glad, jag har ju för sjutton SEMESTER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!