söndag 1 juni 2014

I dagens Expressen!

Whoooop, whooop! Spana in vem som är med i bilagan på dagens Expressen, jag!!! Häftigt må jag säga och superduperkul! Säg bara till om ni vill ha en aoutograf, jag ställer gärna upp! *hihi*
Är supernöjd med både texten och bilderna! Den hoppande bilden från sanddynerna tog Douglas på mej förra gången vi var här nere i Mellby! En blivande fotograf förhoppningsvis, säger mamman som är den största linslusen i världen;)
De är det här som får mej att bli ännu mer peppad på vad jag stoppar i min mun och att jag tränar så mycket, publicitet! Och förstås nummer ett, att jag MÅR BRA!!!!
Även på framsidan fick jag vara med! Coolt!;)
Återigen, kan jag så kan DU!!! Alla kan träna och stoppa "rätt" mat i sin mun, alla!!!

2 kommentarer:

  1. Åh låter som jag skall gå ner till affären idag och köpa expressen med bilaga idag =) du e ju så grym kanske får igång mig också till att börja träna för jag e inte så nöjd med mig just nu.Vill gärna ha tips och pepp,hur börjar man det ser ju inte så bra ut med ett gymkort i plånboken som inte används.Visseligen e jag ute och går med hunden Molly men inte så mycket mer just nu..

    kram

    SvaraRadera
  2. Wooooow vad häftigt, ett helt uppslag!!! Måste köpa!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!