söndag 9 juni 2013

Suger ur det sista för den här gången!

Ännu en dag med blåst och frånvarande sol... Men vad gör väl det, vi njuter av att vara här nere ändå och suger ur det sista för den här gången! Ja för ikväll åker vi hem...
Att bara ligga i hängmattan och höra på vindens sus i träden, höra fågelkvitter och höra på när barnen sjunger ljuvligt bråkar och tjivas. Ja det är banne mej livet! Just nu är det 1000 -tals frågor om allt och hela livet och deras munnar går värre än min och då är det inte nådigt vill jag lova;-)
Igår låg vi i hängmattan i över en timme, idag ligger vi här igen! Det är ganska så kallt men vi ligger så trångt att vi får upp lite värme ändå;-)
Hur fort kan en helg gå egentligen? Jo väääldigt fort och jag kommer knappt ihåg när jag var så här in i bänken trött sist? Kanske har jag nu tillåtit mej att bara varit och därav är den så trött. 10 timmars sömn per natt och ändå går jag som en jäkla zombie om dagarna...
Just nu ligger vi så här skönt och vajar fram och tillbaka i hängmattan! Inte för mycket fart för då spyr jag nästan... När fan blev jag tant egentligen? Karuseller och för hög fart får mej att må illa. Ett dopp i havet är verkligen ett dopp i havet inte ligga och plaska... När fan blev jag tant egentligen? *fniss*

4 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!