fredag 28 juni 2013

Fredag!!

Kom ni ihåg i måndags när jag "klagade" på att det var hela två veckor kvar till semestern...
Nu är det bara en vecka och en halv dag kvar att jobba! Tiden går fort när man har roligt, asfort!
Planer för helgen: Idag bara ta det lugnt, mysa med grabbarna och äta gott medans Jonas är på fest. Imorgon Kalas*3 i olika konstellationer. På söndag ska jag bara andas, eller iallafall försöka.. Förmodligen kommer det att hittas på något annat;-)
Dagens morgon PW såg ut så här... Nu förstår ni att jag njuter varje morgon va? Jag andas verkligen lite extra när vädret visar sig så här vacker och härligt! Morgonsol är verkligen något speciellt!
Sverige är verkligen vackert när den lägger sin bästa sida till!
Idag är det fredag, ja jag tänkte ifall att någon inte riktigt visste det;-) FREDAG hela dagen lång, den bästa dagen på hela veckan!
Vad hittar ni på i idag/ i helgen?

3 kommentarer:

  1. Underbar bild! :-)
    Idag skall jag scrappa klart ett kort (eller två) och sen bara vila. Är också ensam med barnen ikväll så det blir fredagsmys på hög nivå... Popcorn och dricka alltså. ;-)

    I helgen blir det riddarspel. Det var många år sen för min del så jag hoppas på bra väder och massa kul! :-)

    Ha en riktigt bra helg!
    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  2. Idag är det 30 årsfest imorgon barnvakt åt syskonbarn och dön kommer vänner på fika så det finns lite att göra i helgen =) Ha en riktigt go helg! <3
    Frida

    SvaraRadera
  3. Superfin bild, förstår verkligen att du njuter :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!