torsdag 23 maj 2013

Dagens...

ÄR: På förjävla dåligt humör... Har fräst och spottat hela kvällen...
VARFÖR: Därför...
KÄNNER MEJ: Som en spänd och åtsittande kondom som håller på att kvävas pga av att snoppen är för stor... Ojsan då, det var oxå en jäkla jämförelse... Men jag fick på mej ett väääldigt för litet linne plus att leggingsarna sitter åt som ett korvskinn som de absolut sig bör;-)
LUKTAR: Stekt falukorv, räkor och en unken doft metall.. Hej vilken skön brud jag är...;-)
HATAR: Denna jäkla huvudvärk som vägrar släppa taget om mitt stackars kloka huvud... Skiten kommer förmodligen från ryggen och jag borde nog bums ringa kiropraktorn. Men mina fingrar har inte kommit ur det berömda svarta hålet där bak ännu...
STOLT: Över min underbara lilla söta blivande 5 åring! Var på utvecklingssamtal tidigare i eftermiddags och han är sååå skötsam, glad, kreativ och hjälpsam! Om inte han blir någon slags modeskapare så kommer vi alla bli förvånade!;-) Grymma pedagoger har han oxå, sååå glad och tacksam för dem!
TYCKER: Inte om att vara som en hushållerska här hemma... Mat, tvätt, städ och ännu lite mer mat... Gud va jag längtar till den dagen jag blir miljonär. Då ska jag både anställa någon som tvättar, städar och lagar våran mat!
BORDE: Absolut gå och lägga mej nu.. Att det ska vara så in i bövelen svårt att komma i säng på kvällarna?
OGILLAR: Människor som är så nyfikna så det skulle banne mej kunna gå över lik för att få reda på det senaste... Jösses, skaffa ett liv för sjutton...,
HAR: Städat huset. Gud så bra det känns nu (men det gjorde det inte för 3 timmar sedan när skiten låg i drivor överallt...) Hur länge det håller, ja det är en annan sak...
ÄLSKAR: Min underbara familj, vad vore jag utan dem!?
SKA: Bli bättre på att kunna ta både positiv och negativ kritik....
ÖNSKAR: Att inte tiden gick så in i baljan fort... Skönt att det är helg redan, men ändå... Barnen växer alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med där i allt trots, matlagning, jobb, bråk, kärlek och utbrott...
HOPPAS: På att den sköna sol som visade sig i eftermiddag/kväll, är här för att stanna över heeeela helgen!
NU: Plocka fram morgondagens löparkläder. Jo för jag tro minsann att det får bli en liten springtur istället för promenad imorgon bitti!
Avslutar detta inlägg på en av mina favvokillar i mitt liv! Alfred den lilla stjärnan! Kolla in hans nya flippflopp! Surfarstil på den grabben;-)
En ganska så suddig bild, men ändå... Häftigt hur fort utvecklingen går... För 6 månader sedan såg hans gubbe ut som på den vänstra bilden och han kunde knappt skriva sitt namn. Idag skriver han sitt namn utan och innan och ritar som en kung!;-)

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!