lördag 11 juli 2015

Länge leve kärleken!

Sitter i bilen på väg hem till Skillingaryd! Vi lämnade kidsen med farbror och kusinerna i stugan så han och dom lär nog ha att göra den här helgen!;)
Vi, bara jag och Jonas ska göra något kul ihop! När hände det sist liksom? Vi ska gå på bröllop! Fy bubblan va kul de ska bli!
Igår förberedde jag lite.. Ja alltså jag försökte göra mej lite snygg(are)! *haha* Färgade håret, noppade ögonbrynen, färgade fransar och bryn och vaxade mustaschen och skägget!
Shit, jag kände mej genast 3 kilo lättare och superfräsch ju!;)
Lättare ja... Börjar bli sjukt nervös för hurdan klänningen kommer att sitta... (Har den hemma) 
Inväntar min försenade mens (3 dagar försenad, som vanligt..) och brösten ändras då en hel storlek upp och vätskan i min kropp bara växer för varje dag mensen är försenad... *muttrar*
Tänk om brösten inte får plats i klänningen? Ja då kanske det finns någon vänlig själ som kan låna ut ett 3 mannatält?;)
Men så tänker jag... Så länge jag ler och ser glad ut så kanske ingen märker att klänningen kommer att sitta som ett korvskinn och att brösten ser ut som 2 spärrballonger... 
Ett leende kan faktiskt trolla bort de mesta, så de så!!!
Om några timmar kommer Emma få sin Marcus och Marcus sin Emma! ❤️
Nu ska jag umgås med min man! Vi kommer att sitta här i bilen i över en och halv timme och kunna prata utan att någon avbryter oss! När hände det sist liksom?;)
Så klart kommer jag kanske inte kunna uppdatera här förrens imorgon! Men jag finns på instagram @appelblomman hela dagen och natten! Följ mej gärna där!!;)
Länge leve kärleken!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!