tisdag 7 juli 2015

2 år sedan...

Igår, alltså den 6 juli kom mina ÄLSKADE vänner och tog ut mej på en av de BÄSTA dagarna i mitt liv! Möhippa!!
 Kan än idag känna den där underbara glädjen som bubblade i min mage hela dagen! Mina älskade vänner gjorde denna dagen bara för mej! Jag stod i centrum HELA dagen och att bara få vara med dessa härliga människor en hel dag som fixat, tisslat och tasslat så länge för att hålla detta hemligt för mej! Jag säger bara, WOW, det är fanimej KÄRLEK det!!!
När mössan och togs bort från mina ögon och ALLA tjejer stod där bara för min skull, visslade, tjoade och skrek! Den känslan alltså! Jag grät floder under hela dagen!
De lurade ju oss så kopiöst mycket.. Jag hade ju trott i flera dagar att de var Jonas de skulle ta och så tog de mej istället!
Jag skulle lätt kunna gifta om mej flera gånger om, bara för att få uppleva en sån här underbart rolig möhippa igen!;-)
Jag fullkomligt ÄLSKAR ju överraskningar!;-)
Är ni sugna på att läsa och kanske få tips på hur ni ska gå till väga på en möhippa? Ja då kan ni läsa HÄR---> del 1 och del 2 och del 3!

Jag sitter här och tänker att jag absolut borde göra en favorit i repris! Bjussa in dessa fantastiska tjejer som gjorde den här dagen till en av de bästa i mitt liv! Payback time liksom, dricka vin, gråta, flamsa, skratta, prata och dricka ännu lite mera vin! Dags för mej att börja bläddra i kalendern och bjussa in dessa underbara vänner!! Inte bara tänka det, utan verkligen göra det nu! Har ju tänkt på det så många gånger, men sedan har det bara runnit ut i sanden. Så typiskt mej....

2 kommentarer:

  1. Och en möhippa är min skräck....
    Kanske (delvis) därför jag fortfarande "bara" är sambo... Haha!

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, NEEEJ!! De är ju sååå underbart kul!
      Se så, gift dej nu!;-)

      Kraaam K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!