fredag 10 december 2010

Lugnet före stormen....

Nu kommer jag ju ihåg hur det är att ha en 9 månaders bebis som är överallt, hur klåddiga dom verkligen är... Fabian tar sig fram ÖVERALLT med sin gåstol och drar och sliter i det mesta. Just nu är sladdar och gardiner väldigt roligt att dra ner. Nyss kom han dragandes med ett bord och en lampa;-) Hans armar är otttroligt långa och de små händerna griper och stoppar ALLT i munnen...
Hans liv har nog varit lugnet före stormen, han som alltid har varit så lugn innan. Nu får vi nog äta upp för det istället...
Men hur lätt är det att säga till Fabian att han inte får göra sånt? När jag säger NEJ till honom så bara flinar han åt mej och drar lite extra i sladdarna, den lilla busungen... Ska de bli en ny liten Alfred i familjen montro?;-)
Efter att detta kort togs så gick de 2 minuter och så låg lampan på golvet....

2 kommentarer:

  1. Dom är kvicka dom små:) Inte helt lätt:)

    SvaraRadera
  2. va??? moi??? nä men jag har inte rört något! sladden i min hand? den har inte jag lagt där!!! ;D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!