torsdag 9 december 2010

En ny undersökning...

Hittade detta inlägget hos Camilla med denna ARTIKEL till... Ja vad säger man?? Åhhh vad jag älskar dessa underbara undersökningar, de ligger verkligen sååå mycket sanning i dem... Eller inte;-) Undra just hur ful jag är då som har 3 grabbar??! *Blink*blink* Skönt att man kan få vara lite ironisk mot sig själv ibland, för jag vet ju att jag är sååå snygg;-)
Jag undra vem som får betalt för att göra såna här studier? Kanske de är sånt jag ska jobba med i framtiden, fast då ska jag ta fram en forskning där de visar att föder man många pojkar så är man skitsnygg;-)!

Så idag får jag väl säga: GRATTIS alla flickmammor, ni är snyggast!! *Fniss*

7 kommentarer:

  1. Men du är ju skitsnygg!!
    Gissar på att dina pojkar egentligen är tjejer fast i pojkkroppar ;)

    SvaraRadera
  2. Å, vad snygg jag måste vara då som har 3 flickor - wow!! Varför har jag inte vetat detta tidigare. Nu är det ju bara att slänga ut alla speglar, vågen och gå ut i världen och visa upp sig ;-) Kram/E

    SvaraRadera
  3. typiskt oxå... tur att vi pojkmammor får hålla ihop då karro;)

    SvaraRadera
  4. Ja, själv har jag ju två söner och en till på väg. (Säkert kille det med). Vi får väl lägga ihop lite bidrag och be någon "Forska" fram att mammor till söner (åtminstone) är mycket SMARTARE! ;-D

    SvaraRadera
  5. Betyder väl att jag var snygg en gång i tiden. Sedan blev jag tjock och fick två pojkar :o).

    SvaraRadera
  6. Det där lät intressant! :)
    God Jul!

    Mvh,
    Petra
    http://www.willgiveitatry.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!