tisdag 28 december 2010

Är väldigt irriterad...

Jag är så fruktansvärt arg och besviken på önskefoto. Har i mååånga år beställt både förstoringar, kalendrarna och julkort/tackkort. Men i år dök inte våra grejer upp... Beställde massor av förstoringar och flera almanackor som skulle ges bort i julklapp. De garanterades att iallafall almanackorna skulle komma innan julafton. Jag beställde dessa grejer den 12 december och man kunde beställa ända till den 20 december och var garanterad att få grejerna till jul. Nu har jag mailat flera gånger till dem, men utan att få ett endaste svar. Jag är så fruktansvärt upprörd och tycker detta är skitdåligt. Vet dom att något har gått fel så får de ju höra av sig:-(
Jag hoppas få svar på mailen idag, annars är de en som ringer upp dem i morgon och då ska de minnsann få både höra ett och annat. Och de kan ju glömma att jag tänker betala vad de kostar... Någon mera som varit med om detta krångel med just önskefoto?

5 kommentarer:

  1. Om jag är SKIT arg på önskefoto???! Skojjar du??
    OM!!! Mestadels arg för att jag ringde dem 2 hela dagar innan jul och det vara bara upptaget hela tiden. Pluss att jag amilade dem men inte fick svar förrän igår...
    Idag kom mina kalendrar och foton så nu kanske jag skulle kunna skicka mina "god jul" kort(!!!) Och ha julafton för att dela ut julklapparna....grrrr...
    Sedan när jag ringer om kompensation, får svaret att de skickar iväg ärendet till huvudkontoret och de kontaktar mig senare, blir jag irriterad för det...Ska det va så svårt att få kompensation då de har gjort fel??
    Ring dom du med!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Usch så tråkigt!! Men kan berätta att jag är hyffsat arg på Fuji. Inte nöjd med deras kvalité!! Bläää...

    SvaraRadera
  3. Har du fått veta om de har skickat produkterna?
    Vi beställde foton från önskefoto när Alfred var 1 år. Väntade och väntade på att de skulle komma, men fick ingen avi med posten. Ringde dem och fick kolli-id, men enligt det var paketet levererat till någon helt annan plats i sverige. Ringde igen och då meddelade de att kolli-idet som jag fått hade blivit samma som på ett annat paket, så de kunde inte hjälpa mig, det var bara att vänta på avin. På kvällen dagen före julafton åkte jag ner till hemköp och frågade snällt om de kunde kolla ifall det trots allt kanske fanns ett paket till mig ifrån Önskefoto och visst där låg det. Någon avi såg jag aldrig till. Har också varit med om att de inte har skickat allt som jag har beställt, eller i fel utförande.
    Nu mer beställer jag almanackorna från fujidirekt via nätet, då kan jag även lägga in födelsedagar välja mellan olika utföranden mm. Plus att jag tycker att deras kvalite är bättre än önskefotos.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. shit vad dåligt, helt sjukt ju! ring och kräv att de skikar grejerna gratis.

    jobbigt med jonas bror, hemskt när det händer, ännu hemskare när det är någon så ung. hoppas allt går bra!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Men vad skumt... Vi beställde kalendrar från Önskefoto ganska sent, i alla fall efter den 12:e, och våra kom i tid. Men vi kanske har haft jättetur då.

    Fasen vad trist för er, att det inte kom i tid om ni skulle ge bort det och allt :(

    Kram ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!