söndag 26 december 2010

Julafton x2!

Vi har haft en fantastisk jul här hemma med familjen! Tomten har varit på besök 2 dagar i rad och barnen har fått så många fina julklappar!
De var många spända barn innan tomten kom. Här sitter Alfred och Douglas och väntar på hans ankomst!;-) Mycket spända och förväntansfulla;-)

Även mamman i huset var lite förväntansfull måste jag erkänna;-) Kanske en aning pirrig vad tomten hade i säcken;-)

De 5 små lyckliga kusinerna Grunditz som sitter hos snällaste tomtefar på julafton!

5 små andra söta kusinerna Holm/Grunditz på juldagen hos den andra snälla tomten;-)

3 lyckliga killar som ofta var framme hos tomten och hämtade paket! De måste ha varit extremt snälla i år med tanke på alla paket som de fick;-) Hmm, tror minsann att självaste tomten inte har spejat så mycket här uppe hos oss och märkt av deras trots;-) *fniss*

Jag hade nog oxå varit snäll under året med tanke på så många fina paket som jag fått! Nu luktar jag både gott och kan köra hårt på träningspassen igen;-) Dessutom kan jag köpa den där fina lampan som jag länge gott och suktat efter!!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!