tisdag 21 december 2010

Ernst!

Ja allas vår älskade Ernst... Mina känslor är lite blandade måste jag säga.. Han KAN den mannen, de är det absolut inget snack om! Han är duktig och kan förvandla sopor till guld... Idag på jul med Ernst rullade han till och med perfekta köttbullar som till och med hade den där perfekta aromen av jul med smak av kanel;-)
Men så kan han oxå bli lite fööör mycket, lite för perfekt kanske?
Hur kan de födas en man med så mycket olika händigheter? (Heter de så? När man är händig??) Varför kunde inte gud vara lite schysst och dela upp dessa händigheter på oss folk här på jorden och givit mej lite;-) Jag har ju så mycket idéer i huvudet som gärna vill komma ut... Men hur lätt är det när man inte är så händig?;-)
Ska nog ringa till Ernst och fråga om jag kan få praoa hos honom så där 2 veckor;-) Sen ska ni se att Karolin oxå har blivit lite händig!! *fniss*

3 kommentarer:

  1. Ernst är en raring, en himla händig sådan :-)

    Men man lär så länge man lever. Vi får vara glada att han kan lära ut alla sina händigheter så att vi andra mindre händiga får en chans att lära oss ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är han duktig, inget snacka om saken, men jag TÅL honom inte!!! Vet inte vad det är men jag får kalla kårar när jag ser och hör honom. Kan inte fatta att han har valts till sveriges sexigaste man!!! Tur att smaken är som baken ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tittade oxå på "Jul med Ernst" igår, han är ju helt otrolig, jag sitter mest och gapar och beundras av allt fina och goda han gör!! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!