måndag 6 december 2010

De tar sig...

Vilar mina stackars fingrar lite...;-) Jösses har ju träningsvärk i varje litet finger och nacken är helt stel... Tappar ju både tid och rum när jag sitter med min lilla stickning, men så roligt det är. Ni som kan sticka får inte skratta åt mitt lilla mästervek;-) De är både snett och vint, plus att jag förmodligen har tappat massor av maskor... Tror jag stickar åt helt fel håll än vad jag lärde mej ifrån början...;-) Men som sagt det är nog minst 15 år sedan jag stickade sist så...;-)
Satt upp till tolv inatt och kunde inte släppa den.. Mitt nya gift.. Är det inte så narkomaner är.. ? Slutar dom med ett gift så hittar dom ett annat?;-) Jag är ju inte ens socker sugen när jag sitter och sticka, har inte tänkt en endast gång på socker! Så för er mina kära systrar som har problem med sockerberoendet, BÖRJA STICKA!!!;-)

6 kommentarer:

  1. Haha sånt kan vara beroendeframkallande...

    SvaraRadera
  2. Men gud vad fint!
    Jag kan inte sticka, får så ont i fingrarna plus att vissa av dom inte går att böja..
    Men jag kan göra en massa annat istället, baka till exempel! :-)

    Kramis
    K

    SvaraRadera
  3. MEN HERREGUD VAD HÄR HÄNDER GREJER!!!!!!!!! Bara för att jag inte haft på datorn på flera dagar så händer sånt här??!!
    Syftar givetvis på stickningen, kan DU sticka? Har du tålamod till det? Fast det är klart vi har ju blivit vuxna...;-) Fint blir det!!
    Men nej, det var väl inte det jag syftade på mest...! KLART SOM F-N ATT DU SKA FORTSÄTTA ATT BLOGGA!! Det du skriver och visar på DIN blogg är det DU vill att ska vara där. INGEN annan kan säga att så, så och så SKA/BÖR det vara så länge det inte är bilder på henne/honom el deras barn givetvis. DU och JONAS bestämmer över era barn.
    Och det där med pedofiler, fan också, vill dom så kan dom ta ett kort genom staketet på dagis och klippa å klistra själva....Jag menar bara det att vi kan inte skydda oss mot dem, i de lugnaste vatten osv osv...
    BRA att du bestämt dig för att fortsätta blogga min vän!♥♥

    SvaraRadera
  4. Jag hade en period förra året då jag virkade mormorsrutor. Planen var att det skulle bli en fin filt till barnvagnen. Jag virkade så fingrarna nästan blödde, blev lite smått hjärntvättad :D
    Men filten blev så klart aldrig färdig hahaha!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Men.....oj!

    Duktig du e!!!

    Blir ju jättefint, tar du beställning?!?;-)

    Kram på´re....

    SvaraRadera
  6. Haha, halkade in här via Lindas blogg :) , s¨jälv har jag blivit beroende av att virka efter att inte ha virkat sedan jag lärde mig det på, hmm, mellanstadiet..?
    Måste få skryta av mitt førsta 'virkverk' ;) : http://saraz.no/?p=2308

    Ha en fin dag :-) !

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!