torsdag 23 december 2010

En doft av jul!

Åhh va härligt, äntligen är jag färdig med alla bestyr och känner mej äntligen lugn! I min näsa fångas alla lukterna av julen!
Alla blommor som ger ifrån en härlig doft så alla sinnen väcks upp i hela kroppen!

Julskinkan är färdig griljerad och ligger och väntar på att ätas upp av dom som äter skiten;-) Gillar inte julskinka, är nog en av de få som inte gör det;-) Men de doftar iallafall gott och huvudsaken är ju de!

Även om gran jävlen barrar så doftar den underbart! Likaså jul eken, de ger ifrån sig en skön känsla av julen!

Men just nu är nog pricken över i:et den ljuvliga doften av citron såpa som doftar gott i hela huset! Önskade att doften höll sig längre kvar än vad den gör...

Nu är jag färdig för en härlig jul och lukten av jul ska sitta lääänge i väggarna på bokgatan de kan jag lova!
Nu blir de till att piffa till fröken Johansson själv och sedan åka till kära mamma på julgrötmed familjen och förstås spela bingolotto;-) Nja så mycket bingo vet jag inte om de blir, men en lott har vi iallafall! Håller alla tummarna på att kamma hem en riktigt storvinst ikväll!

2 kommentarer:

  1. Mmmmm, citron-grumme har hälsat på här idag också...Ljuvligt!

    GOD JUL MIN VÄN!
    KRAM ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!