söndag 28 februari 2010

Många tårar idag....

Dagen började inte alls bra idag. Vaknade upp med en pinande värk i magen. Efter några alvedon och lite mera sömn så har det gett med sig lite... Sedan var det dax för sjukhuset igen. Har suttit där i över 3 timmar nu för att få fram ett prov resultat. Givetvis visade det att han hade för högt värde idag Så nu är jag hemma en liten stund för att packa väskan. Jag bröt fullständigt ihop när jag fick reda på att vi måste sova där inatt. Mina tårar vill och kan inte sluta rinna idag. Dessutom är inte Jonas och grabbarna hemma för de är i mellby en sväng. Och just nu så skulle jag gärna ha min älskade Jonas att behöva gråta ut på. Det är nu min ledsna dag har kommit tror jag.
Tarzan har det ju varmt och gott på sjukhuset just nu, han drömmer nog om att han är på Kanarieöarna och sola!;-)
Förhoppningsvis gäller det bara en natt. Men jag känner mej ändå som om det sliter så i mitt mamma hjärtan. Vill ju både vara på sjukhuset och hemma med Douglas och Alfred. Desstom har Alfred fortfarande feber....

Guuud va det gör ont i mitt mamma hjärta nu. O vad jag är ledsen. Vill verkligen inte vara på något sjukhus inatt..
Men nu är det bara att hålla tummarna att han bara behöver sola ett dygn så att vi får komma hem imorgon!!

Nu ska packa och sedan hoppas jag att mina älskade killar snart är hemma så att jag får träffa de innan jag åker igen!!

7 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt för dig! Jag hatade oxå sjukhuset. Första gången gick väl, då fick ch sova där och vi delade rum med fler, hade tv plus att jag földe med hem dagen efter.

    Men med Julius så fick jag för mig att jag skulle stanna två nätter. Så andra natten var inte ch där, jag hade ett eget rum och ingen tv. Jag bara grät och grät. Mådde så dåligt. Ville bara hem. Sov inget och ringde ch direkt klockan 8 och bad han hämta mig. Usch! Saknade Maximilian då oxå.

    Och så ha Alfred feber oxå.. ! Hemskt för dig att inte få vara hos dom. Hoppas ni får komma hem igen....

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Alla 3 mina tjejer har haft gulsot, men det har vänt fort...håller tummarna att det ska göra det för Tarzan oxå =) Du är hemma igen på ett kick! Stor kram/E

    SvaraRadera
  3. Ni får säkert komma hem snabbt igen.Tänk oxå på att D & A har det superbra med sin pappa medans "Tarzan" just nu behöver dej allra mest...kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. Natten går säkert jättefort så ni är hemma snart igen. Det är ju så varmt å skönt för dem att få sola så vi får hoppas att han sover hela natten. Sen ska du få se vad pigg han blir, äter mer och mår bättre. Skriver som Kate, Tarzan behöver dig mest just nu, A och D har det säkert supermysigt med sin pappa.
    Hoppas du kan slappna av nu och att allt går bra! KRAM

    SvaraRadera
  5. hoppas ni snart är hemma igen!

    SvaraRadera
  6. Jag förstår hur du känner, jag avskyr att ligga på sjukhus det är så tråkigt och jag blir så stressad av att vara där (Ja, jag blir stressad, jag är nog lite konstig) :o)
    Jag höll juh på att bli tokig när jag hade fått Theodor och var tvungen att stanna 12 timmar :-D
    Men natten går juh fort, hoppas att ni får komma hem i morgon.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jaha, såg nu att du hade skrivit det här blogginlägget i går. Jag är lite förvirrad, du får låtsas att jag skrev kommentaren ovanför i går :-D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!